2013年5月13日星期一

手術全直擊 黃榕拉皮變臉




上星期,記者直擊
黃榕接受電波拉皮療程和激打回春針,把又殘又乾的臉龐重新注光,看到針筒在其面皮上挑撥,讓人倒抽口氣,迅速變臉的黃榕完事後對鏡叫囂說:「真係好勁,原先以為好痛,估唔到只係拮拮下咁,依家連個黑眼圈都無埋,後生了十年。」










32C火辣身材的黃榕坦言今個暑假寫真戰無得輸,她說:「已開會籌備,去年森林全裸激?未算,今年會再盡,暫時唔可以透露太多,費事俾人炒橋。」是日,黃榕素顏現身尖沙咀中達大廈的皮膚中心,見她雙頰又乾又殘,還附送一對瘀黑色眼袋,比起真實年紀老十年,「我之前貪靚打蘋果針,依家兩邊眼底都有粒豆豆凸起,要化厚妝遮掩。」黃榕撒嬌似地跟醫生訴說情況。


厚搽麻醉膏
經過一輪會診,黃榕被帶往休息室準備,她說:「要先搽麻醉膏,其實我好怕痛,所以要護士幫我搽厚點,一陣你可唔可以借隻手畀我?等我有個依靠。」問到為何要整形?黃榕說:「邊個女仔唔貪靚,成日登台捱到好殘,皮膚暗啞無色咁,人大了,面皮鬆弛下垂,女生要保養自己。」說罷便隨護士進入手術室,見躺在上的她十分緊張。


激試回春針
待醫生到場為她劃好定位格後,電波拉皮療程正式開始,頭一兩下還聽到黃榕緊張尖叫,未幾便靜了下來,還可跟記者聊天,「唔痛唔痛,嚇死我,話要每邊面打三百下,聽到就驚,但原來真係唔痛。」拉皮後,緊接注射液態緊膚針,醫生徒手在她面上劃標記,然後以針拮開皮肉,再把液體慢慢注射入面,記者見針頭在面皮下挑撥,感到毛骨悚然,黃榕反過來安撫記者說:「唔痛架,無感覺,係feel到有支野郁緊。」五分鐘便完成,坐在手術枱上的黃榕拿着鏡檢視,激動叫囂說:「嘩,真係好神奇,你睇個黑眼圈、眼袋消失了,塊面好緊,真係好過打Botox。」據知此電波療程只需做一次,效果維持年半,緊膚針則可last兩年。














資料來源: headline
以上所提供的資訊僅作為教育及參考用途,如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生查詢,而不應單倚賴以上提供的資料。

沒有留言:

發佈留言